توجه !
این رویداد خاتمه یافته است و اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد
0% Complete
English
رفتن به صفحه اصلی
ارائه مجازی مقاله
لیست نشست ها
مقالات پوستری
مشخصات مقاله
کد مقاله
csc-6864
منابع مقاله
عنوان
تشخیص مشتریان پرسود با استفاده از مجموعه اقلام با ارزش
عنوان
Discovering most valuable customers using high utility itemsets
نویسندگان
فاطمه طیبی - آزاده سلطانی
نویسندگان
Fatemeh Tayyebi - Azadeh Soltani
چکیده
در مدیریت ارتباط با مشتری، مشتریان پرسود یکی از داراییهای مهم هر سازمان محسوب میشوند که شناسایی آنها میتواند به افزایش بهرهوری سازمان کمک شایانی کند. معیارهای متفاوتی از جمله متوسط میزان خرید و یا میزان وفاداری مشتری به سیستم میتواند در یافتن مشتریان پرسود کمک کننده باشد. امروزه حجم بالای دادهها سبب شده فرایندهای اتومات استخراج دانش از مجموعه دادهها مورد توجه سازمانها قرار گیرد. در این تحقیق، از یکی از وظایف داده کاوی به نام استخراج مجموعه اقلام با ارزش برای یافتن مشتریان پرسود بهره بردهایم. در روش پیشنهادی، به طور همزمان با شناسایی مجموعه اقلام با ارزش بالا، میتوان به مشتریان پرسود نیز دست یافت. با توجه به آزمایشات انجام شده، روش پیشنهادی در عین دستیابی به مشتریان پرسود، از نظر حافظه و زمان اجرا، سربار قابل توجهی برای سیستم ندارد.
فایل های مقاله
فایل ارائه پوستر (pdf)
محتوای ارائه مجازی مقاله
نظرات
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 21.0.1